Neuromarketing

Eye-tracking

Eye-tracking

Wat is Neuromarketing?

Neuromarketing is een geavanceerde marketing-methode, waar Eye-tracking onderdeel van is. Hierbij wordt er aan de hand van de positie en de grootte van de pupil gemeten waar de respondent naar kijkt. Je kunt hierdoor letterlijk door de ogen van uw klant kijken!

De mogelijkheden met eye-tracking

Website

Verhoog op jouw website de conversie door de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren!

Advertentie

Spreek jouw doelgroep op de juiste manier aan en kom erachter wat jouw klanten wel en niet zien!

Fysieke winkel

Breng in jouw winkel de hele klantenreis in kaart en neem een kijkje door de ogen van jouw klanten!

Apparatuur van Zeeland Solutions

Meet de visuele aandacht en emoties van deelnemers. De remote eye-tracker is geschikt voor onderzoeken op het beeldscherm.
Remote eye-tracker
Test real-life scenario's. De wearable eye-tracker is geschikt voor onderzoeken in fysieke winkels.
Wearable eye-tracker